onsdag 15 februari 2012

Koh Phangan och

brollopsdag! Vi akte fran Samui till Koh Phangan igar . Har ar det inga vagor, utan helt lugnt och stilla, langgrunt sa jag tror man kan ga en halv km ut i vattnet.
Igar formiddag var det ett drunkningstillbud i samui i de hoga vagorna. Vet inte hur det gick for flickan men hoppas att det gick bra. Usch det ar otackt!
Jag vagar inte bada i de dar vagorna....
Idag blir det en lat dag....klockan ar tio har och bara fyra hemma i sverige...
Jag ska ta och lamna in en kasse klader for tvatt och strykning. Kostar 40 baht per kilo...vill bara saga att man lever som en drottning har, uppassad och far komplimanger och ideligen glada leenden. Man kan inte annat an att ma bra.
Nu vantar nog mina kamrater pa mig vid stranden, har ar sa manga barn fran alla mojliga kontinenter och i alla aldrar, det ar en ren frojd att sitta pa stranden och titta pa dem nar de leker och plaskar...
Vilken skillnad, nar jag var barn hade jag knappt varit utanfor 50 skyltarna.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar