tisdag 3 januari 2012

En jobbardag till....

Vacker bild som jag har hittat på nätet...


sedan är det ledigt igen i 4, FYRA dagar, gu va gött att vara ledig och bara vara lite.
På trettondagsaftonen ska vi ju till våra goda vänner och det ska bli kul.Jag tänkte att jag skulle få med mig mannen på lite rea på dagen. Brorsdottern hade varit på rean i måndags eftermiddag och hittade så mycket fina saker, alltså kläder...Mmmm..
Vi har haft sällskap på tåget den här veckan, brorsdottern, jag och Carina.Så vi har pratat och skrattat både på morgonen och eftermiddagen.
Igår gjorde jag ett litet kort till en av mina arbetskamrater men jag glömde att fota det. Synd för det blev riktigt fint, tyckte jag i alla fall.
Nu är det bäst att jag lämnar ifrån mig datorn, för nu ligger mannen på soffan och suckar och pustar för att han inte kan spela farmville på facebook...ja jesses....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar