torsdag 20 augusti 2009

Tillbaka på jobbet


Måndagen gick i svischande sväng. Det var jättekul att komma tillbaka på jobbet och ha fullt upp med arbete. Dagen gick så fort att jag knappt hann att äta lunch. Det var mycket roligt att träffa arbetskamraterna igen. Särskilt då några stycken som står mitt hjärta nära.
Det är ju tal om uppsägningar hos oss nu, men jag tar en dag i sänder , det går inte att oroa sig allt för mycket.
På kvällen var jag på möte och det var intressant, det har ju varit uppehåll under sommaren, tack och lov!!
Så jag kan nog säga att jag var redig på måndagen med. På tisdagen var det lika fartfullt på jobbet igen, kul! Jag gick på massage efterjobbet, men innnan dess så kände jag mig som om jag var febrig, men det gick över. Jag knallade iväg till massagen och hann med halv 5 tåget hem. Vilade en stund på soffan innan jag tog stegräknaren på mig och gick en långpromenad 5,5 km. Mannen satt på träningscykeln och cyklade. (Redigt!)
Sen vaknade jag på natten av en mardröm, drömde att huset var hemsökt av ilskna andar, frös så jag hoppade, då begrep jag attjag feberyrade. Så på onsdagen fick jag vara hemma från jobbet, sov nästan hela dagen.Idag är jag hemma, feberfri igen men trött......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar