måndag 31 augusti 2009

Måndagkväll, loppis i parken


Så var det måndagkväll och jag har varit på loppis i parken en stund. Jag fyndade tre jättefina vinglas på hög fot för bara 20 kronor. De var gamla, från england sa damen som sålde dem.Jag köte även 4 små rosa glas av henne. Jag älskar glas, det spelar ingen roll om det är ett eller om det är flera, är de vackra så köper jag dem.Så nu har jag diskat dem och ett av glasen har jag provat, hade en liten skvätt rödvin kvar sen helgen så det har jag hällt upp nu för att testa om de var goda att dricka i, vilket de var. Härligt!Det hade säkert varit lika bra med vanligt vatten men jag ville se hur det tog sig ut med vin i.
Nu har jag skrivit färdigt talet till bröllopet på lördag och har testat det på mina vänner som var här i kväll och väninnan torkade en tår ur ögat och sa att det var fint och bra.
Jag har en bok som ligger och väntar på mig, så den ska jag fortsätta i nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar