tisdag 19 februari 2013

Tänkte att jag skulle lägga in



































några kort som jag gjort. Pysslade lite i helgen , på söndagen då jag vaknade rätt tidigt. Den lille mannen hade ju så himla ont i ryggen . Han hade ont i ryggen på lödagen men han åkte skidor i alla fall och på söndagen kunde han knappt röra sig. Familjen Ekstam var hos oss pålördagskvällen och vi smaskade lite på smörgåstårta och såg på melodifestivalen samt planerade lite inför semestern och vår Uggla konsert. Det ska bli så kul!! Jag är glad att de ville komma till oss på lördagskvällen även fast de drabbats av tråkigheter och sorg, men det är inget som jag vill prata om här av hänsyn till dem. Vi hade i alla fall trevligt och såg på melodifestivalen naturligtvis och naturligtvis så hejade vi på "en riktig jävla schlager". Det är för övrigt den låt som jag kan tralla med i. Ekstams är ju så musikaliska, de har ju spelat i musikkåren båda två och de kan sjunga båda, det kan inte jag, sjunger hellre än bra. Men på söndagen fick vi ge oss av till massören med mannen, så hon kunde dra honom till rätta och se, det hjälpte nu är han som han brukar igen. Medan han var där så passade jag på att handla lite presenter till Tage som jag ska ha med mig på torsdagkväll. Hoppas nu att jag inte blir snorig och sjuk som alla runt omkring är, det vill jag inte!!!!!Öser i mig vitaminer och nyponskal och honung och vet inte vad.Lite skrövlig i halsen var jag i morse, men det lenar väl upp sig. Igår var jag på möte på förmiddagen och på jobbet på eftermiddagen , på kvällen var det möte igen så när klockan var 20,00 så var jag hemma igen. Hungrig som en varg. Vi såg på Ullared och åt varsin semla, det kallar jag middag! Men mätt blev jag. Nu ska jag snart åka till jobbet...... Ha en fin dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar