tisdag 16 oktober 2012

Ullared....jag säger då det....

var kommer alla mänsker ifrån?? Igår åkte vi så vi var nere vid halv 10 ungefär och det var lugnt och skönt ett tag, men sedan bara drösade det in folk, men det var inga köer, varken ut eller in eller vid provhytterna. Jag fyndade  en jacka , lite jumprar och annat smått och gott, sedan skulle vi ju handla till jobbet och det gjorde vi, så nu har vi finfina vinster till vårt lotteri.
Resan gick jättebra, det regnade och regnade men det höll inte nere vårt goda humör. Vi hade en trevlig dag och vi kommer att göra om det i vår igen.
På kvällen så skulle jag skicka ut en kallelse efter en maillista occh hela mitt mailkonto havererade, kom inte in nånstans längre....*SUCK* säger jag....
Vi satt och längtade efter Tage , mannen och jag en stund.....vi blev beroende ....kan man säga.
Nu ska jag i alla fall iväg på KS-möte idag , sen får vi se vad det bjuder på......
Ha det gott....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar