fredag 28 januari 2011

Snaaaaaaaaaaaaaart bär det iväg


på semester , det ska bli underbart, men först idag ska vi göra något lika underbart, vi ska åka till sonen och hälsa på. Jag har inte träffat honom sedan i julas så det ska bli så härligt att få krama om min lille son igen.
Igår var jag på utbildning för nya förtroendevalda och det var en bra och lärande kurs. Det var en tjej som kom från ett företag, nå´n juridikfirma tror jag, och undervisade oss. Hon var så duktig, så ung och så himla kunnig. Jag riktigt förundrades, när jag var så ung så tror jag inte att jag kunde nå´t....I alla fall så hade hon något som påminde om min lilla sonhustru. Jag skulle kunna tänka mig att Lollo skulle vara på samma sätt om det vore hon som undervisade.
Mannen snarkar o sover nu och jag ska ta och sätta på mig ansiktet nu och ge mig iväg på träff .
Så vi ska ut och gå idag, mitt lilla face och jag...så sjöng Lill Lindfors för 100 år sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar