tisdag 20 november 2012

Det tråkigaste jag vet är...




En av stjärnorna

å en annan


när den lille mannen jobbar kvällsskift...vi ses på morgonem, säger godmorgon, hej och en liten puss.Sen åker jag till jobbet och när jag kommer hem så har han gått till sitt jobb, jag har fullt göra att hålla mig vaken tills han kommer hem igen efter klockan 22, klockan ringer ju 04,45 på möran igen...
Ikväll har jag pysslat lite , pysslade ihop några stjärnor, som jag inte vet vad jag ska göra med. Men de var så roliga att göra och lätta.
Nu sitter jag och halvglor på "Äntligen hemma" och slevar i mig filmjölk.
I morgon ska vi åka till Ödeshög på utbildning och information i två dagar, det ska bli intressant, hoppas jag.
Å på lördag drar vi till Ullared...så himla kul, jag tor inte att det blir några fler där än oss....Hmmpffh...
Men det ska bli sååå kul...fika på Göstas i Smålandsstenar....shoppa loss, äta lite gött och bara ha det trevligt.
Jag har skypat med lille Tage en stund ikväll och han var så himla go...försökte att ta på sin farmor....ujuj, vad jag längtar efter honom ...men snart ska vi ju dit och se efter honom en hel helg.
Nähä...nu är filmjölken slut och jag med.....G`Natt o söv så gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar