söndag 28 april 2013

En alldeles underbar helg



Har jag haft...eller flera dagar egentligen . Per och Tage kom hem i torsdags eftermiddag och har varit här nere till idag. Igår kom lilla Lollo också ner och vi  har haft kalas .
Jag fyllde år i tisdags och då hade vi inget kalas men jag fick kaffe på sängen av min lille man...och det var så gött. Sedan var det konferens för hela slanten och lite allt möjligt.
Chrille satte på  värmen  i husvagnen så jag kunde sova iden . Per och Tage fick ta vårt sovrum, mannen sov i pysselrummet och jag i husvagnen.
I fredags kväll när jag travade över till husvagnen  så kom en av grannarna och fick syn på mig.....han måste ju ha trott att mannen hade slängt ut mig...hahah...
Men jag sover så bra där så.....
Så igår hade vi lite kalas, jag hade gjort lite smörgåstårtor....sedan blev det bara lite glass och kaffe på det men jag tror att gästerna blev nöjda i alla fall hoppas jag det.
Jag blev så uppvaktad. Så käre nån. Min lillasyster kom med barn och man..det var roligt annars så träffas vi bara två tre gånger på året......
Jag fick massor av presenter......en resa till Ullared som jag önskat mig,en god middag av Duvans, presentkort, pengar och fina halsband...ja jösses jag kan inte räkna upp allt.....em förlåt alla....det bästa var i alla fall Tages besök.....en sån liten krabat som värmer en farmors hjärta......det går nte att beskriva.
Idag åker de hem igen  och vi följer efter till Linköping...det är faktiskt mannens förslag , inte mitt......han behöver skor och jag behöver...egentligen inget....men lite shoppinglysten är  jag allt.....
Mina fina lösnaglar har fallit av en efter en ...så nu har jag bara tre kvar....jag ska tillbaka på fredag....men sitter de inge längre så vet i tusan om jag vill ha några flera......
Ha en fin dag och hoppas värmen kommer snaaaart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar