torsdag 11 april 2013

Efter en intensiv dag....




Saras kort.


Inuti

igår, så fick jag sovmorgon idag. Läkarbesök på morgonen och möte direkt efter.
Nu får jag åka kl 06,00 med pendeln på orgonen och det går jättebra men jag blir så himla trött  på kvällen. Jag var hemma kl 18,10, tåget är ju alltid en kvart försenat och sedan direkt på möte och sedan var jag hemma kl 20,15....men efftersom vi har väldigt trevligt på våra möten så går det rätt bra. Men jag var hungrig som en varg....vräkte i mig lite gratäng och en glass och tvärsomnade i soffan och vaknade vid midnatt och stuffade upp och la mig, jag hade visst tandkräm i hela trynet i morse...
Mannen jobbar natt så jag vaknade när han kom hem....
På lördag ska  min arbetskamrats dotter gifta sig och jag tycker så mycket om henne så jag gjorde ett litet kort och köpte en liten present.
Men nu ska jag iväg , bäst att torka håret, det var i alla fall bara -1,4  idag på morgonen, så nu måste våren snart komma...
På söndag ska vi hämta vår lille husvagn...Hurra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar