måndag 21 januari 2013

Är så jätteglad idag.....

Hjärteglad...
Idag har jag varit på efterkontroll (det låter som jag varit hos barnmorskan), men jag har varit på MeMira på kontroll idag och allt var bra. Jag har fått tillbaka synen till 100 % så här bra har jag inte sett på hur många år som helst. Jag behöver bra ha +1,5 på läsglasögonen och när jag läser småtext....nu ser jag utan glasögon i duschen vilket som är schampo eller balsam...så himla gött!!! Samt att jag får sminka mig igen. Gött......Nu ska jag droppa ögonen 3 ggr om dagen i 2 veckor till.Det går ju illa an... Anki ska dit på fredag och se om hon kan operera sig, hon blev så sugen när jag var så nöjder. Den här veckan har jag ju varit hemma och tagit det lugnt....inte gjort så många knop alltså...det har varit skönt. I lördags var vi hos våra goda vänner Ekstams och åt lite gött och drack lite gott bubbel, i alla fall Karin o jag...gubbarna pimplade öl. Karin hade gjort en så god club sandwich och vi blev gör mätta, efter på det så fick vi banana split......så himla gött!! Men nu är det vår tur att bjuda igen. Jag hade tänkt att jag skulle åka och hälsa på familjen Stenmark i helgen, men nu är det så att lilla Lollos mor fyller år och det ska kalasas på lördag så då får vi ta en annan dag istället, men jag läääängtar efter dem och bara få vara med dem.... Jag måste börja baka lite kakor nu, mannen fyller år snart och vi ska ha lite kalas på söndagen innan han fyller.....det blir bara lite kakor och tårta då. Nu ska jag se på guldbaggegalan och ha det gött en stund. God afton och ha det så gött.....jag tror jag kommer att sova som en stock inatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar