torsdag 17 januari 2013

Äntligen har jag

Utan glasögon...men numera ser jag utan dem....
gjort något som jag har pratat om görlänge....opererat mina ögon så jag slipper glasögonen. Jag måste visserligen ha glasögon när jag läser emellanåt men inte i det dagliga livet, såååå underbart. Jag var så ini helvete nervös när jag åkte in på morgonen så jag var alldeles iskall, det var ju rätt kallt ute också men nu är det gjort och redan nu efter 1,5 dag så känns det bra, det är bara i det vänstra ögat som jag känner att det kan kan skava lite. Varför gjorde jag det inte för länge sedan.... i tisdags när jag var på operationen så fick jag ju lugnande i tablettform och i någon vätskeform, operationen kändes inte ett dugg....emn jag skulle åka hem med tåget och jag gick som på moln i yrsnön och somnade på tåget, men lille Chrille hämtade upp mig i Mjölby. Han hade ju jobbat natt så jag kunde ju inte kräva att han skulle åka ända till Norrköping för att hämta mig. Sen sov jag i timmar på eftermiddagen och nästan hela dagen igår. Men jag har i alla all fått ner julgardinerna och alla ljusstakar och julsaker, men jag hade visst staken kvar i pysselrummet såg jag i morse, den ska jag ta bort i kväll tänkte jag. Nu ska jag ta och duscha och fixa till mig....nåt ögonsmink är inte att tala om förrän om en vecka så jag ser rätt blek och glåmig ut...men det är det värt! Ha en fin dag!1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar