onsdag 2 februari 2011

Soool och det känns som om våren


Min rara 45- åring!!

är på väg!! I alla fall idag, det blåser friska vindar om kinderna, men det är skönt. Fast egentligen hatar jag när det blåser, men inte när det minner om vår.
Idag har jag varit och kollat över vårt gamla kontor ihop med chefen och kassören, det kändes bra att få ett avslut och se att det är avklarat med flytten.
Jag trivs väldigt bra i Norrköping måste jag säga, det är bara pendelbiten mellan Linköping och Norrköping som jag inte vant mig vid ännu.
Nu bär det snart iväg på semester...käre nå´n vad tiden har gått fort. Det var ju nyss jul...
På lördag ska vi ha lite kalas , mannen fyller år och det ska vi fira även om han inte tycker att det är nödvändigt, men se det tycker jag!
Livet är så kort och skört så man ska ta alla tillfällen i akt att fira...den har vi ju vår bröllopsdag också, den får vi fira i solen och värmen!! Underbart !
Nu knackar talgoxen på fönstret och vill ha mat (jag tror att det är farmor, det har jag alltid trott) den fågeln har knackat på så länge jag minns. Jag bara älskar den.

1 kommentar:

  1. De e klart han ska firas , fira är alltid nödvändigt .
    Va roligt med talgoxen . Tänker på Bröderna Lejonhjärta och duvan som kom till skorpan .
    Ha det gott !
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera