måndag 7 februari 2011

i morgon bär det



En sån här blir det nog snart......



av mot nya äventyr!!!! Klockan 07,15 tar Carina och jag pendeln till Norrköping och till flygplatsen! Gubbarna får ta bilen så vi har någonstans att lägga våra vinterkläder. Det ska bli så kul att komma iväg och skönt att få bara vara och vila.
Jag har varit på Vc idag och kollat trycket och tagit nya prover. Det var ju en bra dag att kolla tryck på, jag var så uppstressad inombords att jag darrade, men det märks ju inte utanpå. Men i alla fall så var det ett skapligt tryck och proverna får jag ju veta om det är något fel med när jag kommer hem.
På eftermiddagen hade vi AU och när jag gick hem så gick jag en sväng förbi Vänner emellan och fyndade lite igen. Gardiner 2 längder och två kappor i samma tyg, 4 slipade kristallglas (vitvin) och 4 böcker,allt till det facila priset av 68:-. Himmel vad glad man blir när pengarna räcker till så mycket.
Nu måste jag komma ihåg att lägga på korten till alla hjärtansdagen till mina vänner i morgon så de får dem. Lite i förväg kan inte hjälpas att det blir.
Nu ska jag ringa till sonen innan vi åker så vi får pratas vid en stund.
Hoppas att våren kommit när vi är åter hemma igen...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar