fredag 22 oktober 2010

Snöööööööööööööö


på morgonen när man vaknar och det har inte blivit vintertid ännu. Härligt tycker jag i alla fall. Det blir ju mycket ljusare . Jag gillar inte när det regnar, hellre snö då.
I går var jag på möte på eftermiddagen så Chrille hämtade mig i Mjölby så vi hann ta en fika ihop innan jag skulle på nästa träff.Han är snäll och go min lille gubbe!
Å idag är det fredag, så himla härligt! I morgon ska vi på loppis i Strålsnäs, Anki och jag. Jag har plockat ihop lite saker som jag tror att någon annna skulle vilja ha. Det kommer säkert att finnas saker som jag kommer att ta med mig hem om jag känner mig själv rätt. När jag hölls och rev i källaren så hittade jag ett par gamla ljusstakar som jag ställt undan, de var ju riktigt shabby chic, så dem har jag ställt fram på köksbänken med tjocka ljus i, sen satte jag dit ett litet hjärta med en ängel på i metall på varje ljus. Det blev riktigt fint måste jag säja.
Snart ska jag gå till vc med mitt jäkla knä igen, det blir visst aldrig bra. Men i nästa vecka ska jag åka till Runö med jobbet så då måste jag vara så bra jag kan bli. På fredagen sen så kommer Chrille och Henry upp. Karin är redan i Stockholm hon också,men hon är på äldreomsorgsdagarna. Vi ska gå på Ugglas revy på lördagen, det ser vi fram emot. Vi ska väl träffa våra rara söner också och sonhustrur förstås. Min lilla sonhustru fyller år i veckan också. Jag har redan köpt present till henne. Hoppas bara att hon blir glad åt det.
Ikväll blir det nog Dooobiiidooo, kan jag tro......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar