söndag 20 september 2009

Seg och hostig


Men ändå har helgen varit en toppenhelg, mycket för att sonen varit hemma och förgyllt tillvaron för sin gamla moder. (mammor är som disktrasor, sura, men nödvändiga). Mannen och jag har varit på bio ikväll och sett "flickan som lekte med elden". Den var bra, men det är rått när man ser det man läst uttryckas i bilder.
Jag satt och hostade och harklade mig hela tiden men jag var inte ensam om det. Jag är hes som en korp, men har ingen feber direkt heller. I eftermiddags var vi hos väninnan med familj och grattade deras son som fyller i morgon. Han fyller tolv år, himmel vad tiden går...Den yngsta sonen har fått astma, stackar´n och han mådde inte så bra igår, men han var mycket bättre idag som tur var.Vi håller på att planera för vår gemensamma resa till Thailand nästa sommar, nästan så att planeringen är lika rolig som själva resan, fast bara nästan. Det ska bli helt underbart att komma tillbaka till Koh Samui igen och njuta av sol och värme och bad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar