onsdag 9 september 2009

Lång dag.....kort kväll


Idag har det varit en lång dag med flera möten och nu börjar jag bli seg känner jag. Det har i alla fall varit jättevackert väder ute, så vi hann att sitta i trekvart på altanen och njuta en stund innan sista omgången möte.
Jag köpte ett par nya svarta skor igår inne i stan på middagsrasten. Dom har jag haft på mig idag och faktiskt att de var riktigt sköna. Jag hade tagit rätt storlek, jag är lite jobbig när det gäller skor, måste kunna vicka på tårna, varför vet jag inte. Men denna gången tog jag storlek 38 istället för 39 och de sitter som en handske på foten.Gött!!
Imorgon ska jag gå på massage efter jobbet, det ska bli skönt.Sen är jag ju glad att vi vann mot Malta idag på fotbollen. Anders Svensson, min idol och naturligtvis är ju Zlatan toppen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar