onsdag 23 september 2009

Jag gillar inte


när det blåser som det gör idag. Uschan som vi säger här, det är inget vidare.Inte vet man hur man ska klä sig heller nu när man går ut. Jag skulle på möte idag och jag bad faktiskt mannen att skjutsa mig fastän det bara är ca 1 km dit. Men jag orkade inte gå och hosta och flåsa den biten.
Igår var det en bilfri dag här på vår lilla ort och jag hade fått i uppdrag att dela ut reflexer till de som åkte tåg till jobb och skola. Jag stod på perrongen klockan 05,30 och delade ut till alla som kom och de som åkte iväg.När klockan var 7,55 hade jag delat ut ca 170 reflexer.Det tycker jag är bra på 4 avgångar. Det var ju några på den andra perrongen också som delade ut till södergående tåg. Efter det var det gött med en varm kopp kaffe!!
I morgon är det en mötesdag igen.Det har samlats sig rejält den här veckan. Men det är kul. så nu måste jag läsa på lite.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar