onsdag 5 mars 2014

Nu får jag skämmas....

Som inte skrivit nåt på länge. Jag kan inte skylla på att jag inte har haft datorn framme, för det har jag. Jag tittar på den varje dag och kollar facebook och lite annat. Jag kollar alltid vad Dawn har gjort på sin stampingsida och försöker att härma henne.
Jag har lyckats att göra lite fina kort, men dem har jag skickat iväg innan jag har fotat dem.
Lite roliga saker har det hänt här i alla fall....mannen har fyllt år och vinhar haft kalas för honom och då kom alla våra kära vänner, det är underbart med vänner.
Vi har varit hos lille goe Tage och hälsat  på , han har ju också haft kalas och fyllt två år! Nu pratar och tjåkar han så det står härliga till.
Jag börjar att komma in i mitt nya jobb , det är mycket att lära, men jag har så himla bra arbetskamrater och bra partikamrater så det är så roligt så.
Förrförra helgen var jag en av de som pratar vid elden som brinner varje söndag vid nån fin plats här i trakterna, det var roligt.
Jag gillar ju att baka så jag tog med mig precis nybakade kakor och bjöd på om de skulle tycka att jag var tråkig att lyssna på så är i alla fall mina kakor goa.
Jag pratade om hur det var när jag började  jobba inom äldreomsorgen och om hur det är nu...
Förra söndagen så firade vi vår lillasyster som har fyllt 40 år. Hon visste inget om så vi samlades här och höll oss gömda till hon kom sedan hoppade vi fram allihopa och sjöng för henne ( inte jag förstås, jag var ju tvungen att ta emot dem o låtsas som inget) Det blev jättelyckat!
Annars har vi varit med våra goa fina vänner på lördagarna och tittat på melodifestivalen och haft det trevligt.
I morgon ska jag på nätverksträff med alla kommunalråd i länet och på fredag bär det av till storstaden och på konsert med Jerry Williams!
Gu vad kul det ska bli!
Ha en fin kväll alla, nu ska jag se på mästerkocken.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar