torsdag 21 november 2013

På konferens...

Nu är jag i Stockholm i dagarna två. På en konferens anordnad av Småkom.
Den är jätteintressant och vi har haft en görbra dag. Efter att vi ätit middag så smet jag upp på rummet, jag blev görmätt och trött.
Vi åkte kl 8 i morse och fick sitta i Norrköping och vänta i 1timme och 35 minuter, inte den bästaste platsen att sitta och vänta på....men vi fikade och tjåkade lite så tiden gick.
I morgon ska jag till Tage med familj och våldgästa dem en natt när jag är här uppe så kan jag ju inte åka hem utan att pussa på dem lite.
Jag har satt upp gardinerna hemma och tagit fram de röda dukarna....det snöade lite inatt så det passade ju bra.
Jag har även gjort tipspromenaden till på söndag....hoppas den duger.....
Jag slängde ner mina nya pepparkaksmått i väskan och hoppas att Tage och jag kan baka lite pepparkakor i möra.
Nähäpp....det är en dag i möra med så nu ska jag söva....godnatten på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar