onsdag 10 november 2010

Som den redighetsminister


jag är så var jag tvungen att baka lussekatter igår kväll när jag kom hem från jobbet.Den första snön föll igår och jag blev så inspirerad av det. Det kom nog 2 dm snö och Chrille skottade två gånger i går kväll och en gång på morgonen idag.
Han har också rivit ned alla lister och fönsterkarmar samt lagt skyddspapp på golvet så nu är det bara för snickaren att komma hit och börja fixa till det. Nya möbler är inhandlade, tapeter är beställda och ska hämtas i morgon, nya fönster står i källaren. Åhhh vad fint det ska bli, men jag hatar att renovera, just under tiden...det är så himla brötigt överallt.
Jag pratade lite med min rara lilla son igår kväll, de skulle också renovera i sin hall. De var på väg och skulle titta på golv.Jösses vad jag längtar efter honom nu....
Idag ska Chrille på vårdplanering med sin bror. Hoppas att det går bra.
Här är några av de julkort som Susanna, Maggan och jag gjorde en lördagseftermiddag häromledes..

1 kommentar:

  1. Jättefina kort!
    Gillar du att klippa oxh skära så klarar du dig bra utan stansar och punchar. Jag är bara bekväm;)
    Kram Tesa

    SvaraRadera