torsdag 11 november 2010

Snart ska jag iväg


på möte men var tvungen att gå in och läsa mailen , kom inte ihåg var vi skulle träffas. Ibland har jag teflonhjärna, på både gott och ont.
Chrille var i alla fall iväg på vårdplaneringen igår som det var avtalat. Käre nå´n, det var värre än vi trodde, men det löser sig nog.
Igår kväll fick jag en bild på Per och Lollos hall, de hade rivit allt i hallen....de är otroliga, effektiva och goa.
Det ska bli kul att se hur de får det, det låter jättefint när de beskriver det!
Mannen och snickaren spikade gipsplattor i vårt rum i går...så det går framåt. Men fy fasen vad brötigt det är...jag har inget tålamod med sånt...tyvärr...men gubbarna känner mig som tur är....
In i duschen nu....
Mina vackra damer på badrummet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar