söndag 20 juni 2010

Att det ska vara så svårt


att komma ihåg sina lösenord?? Jag vet inte hur många gånger jag har glömt bort inloggningsuppgifterna till olika sidor, ändå försöker jag att ha samma.
Ja ja, men nu har jag bytt igen.
I helgen har det varit vätternrundan och min käre make har kört den och det gick alldeles fantastiskt bra. Han körde de 30 långa sega milen på 10 timmar och 21 minuter. Det var ju en kanontid, men jag vill inte att han ska köra det igen, jag tror att jag var lika trött som honom när han kom i mål. Så lördagen blev det inte mycket gjort, mannen sov och jag var på bröllop hela dagen, ömsom på radion och ömsom på tv:n. Sååå himla söta de var, Victoria och Daniel.
Idag på söndagen har vi varit i stora staden och köpt lite olja till trägolvet på altanen. På hemvägen stannade vi hos min kära dyrbara väninna och make en stund och fikade med gött kaffe och glass. Hon är fantastisk, har alltid tid med sina vänner.
I morgon är det måndag igen, måtte nu denna vecka blir lugnare än veckorna som har varit.... då fick svärfar en hjärtinfarkt, det gick bra som väl är, min brorsdotters sambo fastnade i en klyvsåg med tre fingrar ( han fick åka ambulans till sjukhuset för att bli ihopsydd, nu är han sjukskriven ett tag, en annan vän blev inlagd på sjukhus, men är hemma igen och mår bra.
Det är bara två veckor kvar till semestern, jag har nog aldrig längtat så mycket efter semestern som jag gör iår. På fredag är det midsommar och den ska vi fira tillsammans med våra kära vänner på deras altan, så kul. Kanske det blir ett dopp i poolen också.
I morgon blir det Fullmäktige på kvällen,men det var inte så mycket kontroversiella ämnen så det ska väl gå bra.
Ha nu en bra kväll alla om det nu är någon som läser detta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar