tisdag 9 april 2013

Tisdag....

Jag tycker det var lördag igår...men vad tiden går fort.
I helgen har vi haft det riktigt skönt. Vi var i stan i lördags, jag har ju haft så jädrans ont i mitt knä så jag var tvungen att gå på massage och öppna upp knät igen. Det var görsvullet i fredags, men idag är det skapligt igen, det blev bättre redan i lördags, men ömt.
Medan mannen masserade sig så hann jag shoppa lite...som tur var. Jag var flötig  i håret  som den värste oljeriggare, men det struntade jag i.
Jag hittade mig en knallröda klänning med världens urringning....den ska jag ha på schlagerfestivalen....måste ju va fin då!
I söndags gick vi tipspromenaden och innan dess hade jag bakat en kladdkaka och lite småkakor, så vi var ner till familjen Duva och fikade på förmiddagen.
På seneftermiddagen så lagade vi lite mat och jag pysslade ihop ett litet kort till en liten tjej som jag känner som ska gifta sig nu på lördag.
Nu ska jag snart iväg på UU möte. Har precis hällt i mig två koppar kaffe.
Ha en fin dag och nu är jag riktigt trött på kylan.....Fram för VÅREN!!!!!!!!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar