onsdag 5 september 2012

Sitter här och låter....


Gun, jag o Karin




håret torka. Jag ska snart iväg på uppdrag, men jag hatar att gå ut med blött hår, då fryser jag hela dagen. Den gångna veckan har gått i ett flygande fläng,  Men i lördags var vi och hälsade på lille Tage och föräldrarna hans, det är alltid så himla roligt, men det är mindre roligt när vi ska åka hem, då blir jag så ledsen att det tar ända till Nyköping innan tårarna torkar.
Idag har Lollo och Per varit gifta i 3 år, vad tog den tiden vägen då?
Annars har det inte hänt så mycket....Vi var ute och åt mina kära väninnor, Karin och Gun i torsdags kväll. Sedan var vi hos Gun en stund.
Igår kväll var vi ute och gick en sväng och tittade i alla trädgårdar och så där som man gör, vi blev bjudna på solvarma mogna tomater av en liten dam som vi språkade  med en liten stund. Hon var så glad över sina gladioluser som hon satt, 50 stycken tror jag det var.
Jag pysslade lite i söndags men det är inte klart ännu, jag kopplade in en ny dator och det tog lite tid, sen oooooorkade jag inte mer som hon sa.....
Nu är det bäst jag tar på mig ögonen och häller i mig lite kaffe...så jag är pigger...ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar