fredag 4 oktober 2013

Thank God it's Friday....

Å jösses vad veckorna går fort.
I måndags drog vi igång med en jäkla fart , möten, möten och lite möte till, men det var en himla bra dag. Mycket lärorikt och diskussioner som jag gillar.
I tisdags hade vi BRÅ och där tar man upp både lokala saker och vad som händer och sker i land och rike.Det är både intressant och bra om man kan komma fram till lösningar på alla sätt.
I onsdags jobbade jag på mitt vanliga jobb och det är roligt på alla sätt . Tågen går ju inte som de ska, man får byta och krångla så när jag skulle åka hem så var alla tåg från stan inställda, så jag fick åka med en jobbarkompis som skulle till Ikea till Linköping så jag kunde ta ett tåg från Linköping och hem....håhåjaja....man blir luttrad vill jag lova.
I går var jag på " prao" inför mitt nya uppdrag, också det var trevligt, vi diskuterade hemsjukvård och lite annat .
Idag på kanelbullens dag har vi haft revision med delårsbokslut, jag vet att det låter tråkigt, men icke, det är väldigt intressant.
Så nu bakar jag kanelbullar .......så vi kan fika lite vi som är med i kanelbullens vänner....
I möra drar vi iväg till Tage på lite myyyys...tjoooohooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar