onsdag 7 juli 2010

Lat och ledig


Idag har jag inte gjort många knop.Jag vaknade naturligtvis alldeles för tidigt i morse, så jag gick ner och lade mig på soffan i tv-rummet och drog igång en film. Det blev en som mannen spelat in med George Cloooney, det var en lite småtrevlig film som jag inte ens minns vad den hette.
Framåt 10-tiden så tog jag pendeln (som var försenad som vanligt) till staden för att få massage. Det blev reflexologi i dag med pinnar. Skönt. Efter det så åkte jag till en arbetskamrat och fikade,hon hade fyllt år igår så jag grattade idag istället då jag befann mig på annan ort på hennes stora dag.
Efter det så mötte jag upp mannen som var på massage och sen åkte vi runt på olika radio o tv-affärer, vi var lite intresserade av mobiltelefoner. Maken hittade en som han gillade men jag mitt arma kräk ville naturligtvis ha en som inte fanns...Suck!
Jag har pratat med sonen i kväll en stund, men nu är det fotboll på tv:n så jag sätter mig och håller tummarna för Spanien...tror jag...asch. må bäste lag vinna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar