onsdag 30 december 2009

Nu är julen över ....


Så himla fort det går och varje år säger vi att vi inte ska köpa en massa julklappar. Men jag älskar att ge julklappar och att få lägga paket under granen. Det är inte så märkvärdigt vad det är i paketen utan det är snören och papper som glittrar i alla färger som ja gär glad åt.Vi har i alla fall ätit taberas på maten, bara skinkan kvar och allt julgodis och kakorna som jag bakade. Nu är jag mycket bättre i min hand men kan ff inte bära eller sträcka ut fingarna utan att det stramar och svider, men det går väl över. Jag kan ju i alla fall skriva md bägge händerna. Nu sitter mannnen på träningscykeln och flåsar inför vätternrundan, men jag mitt lata åbäke, la mig på soffan en stund och har sovit i en timme. Känner mig som Kronblom. I morgon firar vi nyår med goda vänner och paketrace, det är himla kul.
Nu tänkte jag gå in på tradera och se om det finns några scrapbooking grejer där.
Om det nu mot förmodan är någon som läser min blogg så önskar jag GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar