torsdag 31 december 2015

Nyårsafton 2015

Idag är det nyårsafton och vi ska till våra vänner i Strålsnäs och fira. I år föll det på min lott att göra efterrätten och det har jag gjort. Jag drog till med kexchokladskålar med chokladganache och grädde, nutellasemifreddo och två olika praliner, en aftereight pralin och en Bounty. Fick till och med köpa nya tallrikar för att ha något att lägga upp det på.... Det blåser lite kallt och det är några minusgrader, äntligen lite vinter. Igår var vi hos våra små barnbarn och myste hela dagen, Susanna var med oss upp och det var uppskattat. Nu kom mannen hem så det är bäst att jag gör mig snygger till kvällen ...hur i hundan det nu ska gå till.. GOTT NYTT ÅR!!

1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i förhållande till Anderson i flera år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville att han tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem med min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en spell caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på spell, hade jag inget annat val än att prova det, jag postas passet caster, och han berättade det var inga problem att allt kommer att bli bra innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löftet att någon jag känner som har en relation problem, skulle jag vara till hjälp för sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpte mig med min egen problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan du maila honom om du behöver hans hjälp i din relation eller annan.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindnings Stava.
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare Lover
    8.) som du vill ska främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill att tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en varaktig lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera